(VIDEO) Gadis Seksi G-String Mat Sabu didedah,Presiden PAN menang bergaya di Kota Raja?
08:05 May 04, 2018  |  By SabahKini2
(VIDEO) Gadis Seksi G-String Mat Sabu didedah,Presiden PAN menang bergaya di Kota Raja?

Selepas audio romantik Mat Sabu dan Zaza G-String didedah kini gambar-gambar Zaza pula berlegar di media sosial. Apakah Zaza G-String bantu kempen Mat Sabu?

VIDEO/AUDIO: PERBUALAN ROMANTIK MAT SABU PRESIDEN WARISAN DENGAN ZAZA SKANDALNYA DIDEDAH

KUALA LUMPUR: Presiden Parti Amanah Negara (PAN), Mohamad Sabu yang yakin dapat memenangi kerusi Parlimen Kota Raja dalam Pilihan raya umum ke 14 dengan bergaya kini diancam bakal kalah apabila video, audio dan gambar intimnya bersama Gadis seksi Zaza G- String didedahkan dalam aplikasi whatsapps dan media sosial lain. 

Sehingga hari ini Mohammad Sabu tidak menafikan perbualan bersama Zaza itu,beliau hanya berkata ini semua kerja-kerja kotor pilihanraya. Bagaimanapun hari ini lebih banyak gambar Mat Sabu dan Zaza disebarkan lebih meluas.

Parlimen Kota Raja yang dululah adalah kerusi kini ditandingi Mat Sabu dan tinjuan di lapangan menunjukkan pengundi Kota Raja percaya suara dalam audio dan gambar adalah Mat Sabu. Penyebaran gambar ini pastikan akan mempengaruhi undi Mat Sabu. Rakyat pasti tidak akan mengundi Presiden Parti PAN yang penuh skandal.

Lelaki mana tak tergoda kaki putih kan..

GENGGAM ERAT-ERAT. JANGAN LEPAS BARANG PUTIH

Menurut pengikut Parti Amanah Negara Presiden mereka Mat Sabu lebih Islam lagi dari Presiden PAS, Hj Hadi Awang. Dikalangan pengikut PAN mereka berkata ini semua strategi Presiden PAN untuk meraih undi lebih besar di Kota Raja.

15 Comments